nak duet takk.. tokan sini yeahh... :)

assalamualaikum.. kita hanya mampu tawakal.. inn shaa allah.. rezeki itu dari allah..
Income RM900 sehari tanpa modal. Tuan/Puan drpd kita berFB/berWECHAT/WHATSAPP xdapat hasil...apa kata sambil2 tu kita buat income nak?? tekan link ni klau nak join na buat duet.. inn shaa allah... ada hasil nya... meyh isi kat sini...
http://pay4shares.com/?share=134367

Tuesday, March 20, 2012

♥ BIAR DIA TAHU, SAYA TAK KISAH ♥



ape khabar awak semua.. hehe.. SPM result keluar esok an an an..
semoga mendapat result yang lebih baek dari ieka yerw..
hari ni ieka na hupdate pasal cintan-cintun sikit.. bukan ape.. sebelum lebih teruk jadi nyerw..
melalui cerita/story/kata2/whatever it is.. ieka telah sedar dari lena yang panjang.. ((=

ENJOY READING IT!! ^^,

Biar dia SALAH SANGKA.. Biar dia SALAH ANGGAP.. Biar dia SALAH MENDUGA.. Biar dia TAHU YANG BURUK.. Sebelum MENGHARAP yang baik²..

Kalau dia IKHLAS, dia akan sedia MENERIMA KEKURANGAN yang ada, dari hanya mengharap yang baik dan sempurna..


Apa guna menghabiskan masa menunjukkan kebaikan, bila dia TIDAK BOLEH MENERIMA KELEMAHAN DAN KEKURANGAN? Biar dia tahu saya tak pandai itu, saya tak pandai ini..

Biar dia tahu, saya mungkin tak dapat memenuhi EXPECTATION dia yang tinggi melangit itu.. Biar dia tahu, saya pernah punya MASA LALU yang tidak sebaik insan lain, namun saya masih punya MASA HADAPAN, itu yang pasti..

Biar dia tahu, biar dia buat keputusan supaya dia tidak rasa TERTIPU dengan apa yang dia lihat sahaja, supaya dia tidak menyesal kelak..

So, tak kisahlah, ada jodoh ada lah kan? trust HIM/HER more.. kita mesti lebih prefered dilihat sebagai diri kita yang tak sempurna.. Biarlah mereka tahu kita tidak tahu itu, tidak tahu ini, dari mereka melihat kesempurnaan kita yang konon kita maha baik & serba tahu dalam semua hal. be yourself is much better then u lie!

* I'm glad to be me even it's hard to be me.. (^_^)

Cinta saya adalah tarbiah untk awak,
 kerana dimana makna cinta saya disitu 
telah saya simpulkan batasan utk kita, 
kerana debunga cinta saya selalu merimbun 
tatkala saya ingat awak dalam setiap doa
 dalam solat saya kerana Allah ♥ 

20 comments:

nenek said...

oo tak mau sedih2 ok ,
ALLAH sentiasa ada :)

Iera balqis said...

betol tu..jgnsdey2 taw..gudluck utk esok hari.. visit my blog & komen my entry also..tq..happy always dear & be strong.. =)

siti zulaikha said...

@nenek terima kasih awak.. hehe.. ^^,

siti zulaikha said...

@Iera balqis terima kasih awkk.. hehe.. saye pasti akan komen.. ^^,

kurtjagung said...

Kehilangan seseorg tak bermakne kehilangan segalanya. Tabah hadapi ari yg mendtg:)

E C A H T U L ... said...

sye stuju sangat dgn kata2 awk tu .. (wlupun sye x pernah alaminya):D
- sabo jelaa bebyk .. jodoh di tangan tuhan - :))

Shafiq said...

Sabor Sabor Dan Sabor, Allah Sentiasa Menguji Umatnya Yang Sabar..

iyka syafika said...

sbr la ye..
akak da klik churp2 adeq.hope klik jugak yg akak punya ye.sma2 jana income

Nafisah Ruslan said...

sabar ye..

Iera balqis said...

awk add fb sye boley x ?? sye akn bagitawu kat awk pasal earning churp2 awk tu..hehe =)

http://www.facebook.com/balqiszaafar

siti zulaikha said...

@kurtjagung yupz.. betol tu.. thankz awak.. ^^,

siti zulaikha said...

@E C A H T U L ... hehe.. better jgn awk buat mase skrg.. ^^,

siti zulaikha said...

@Shafiq terima kasih awak.. hope so.. ^^, doakan saye yerw..

siti zulaikha said...

@iyka syafika yupz2.. same2 kite cari pendapatan.. hehehe.. ^^,

siti zulaikha said...

@Nafisah Ruslan thankz awak.. ^^,

siti zulaikha said...

@Iera balqis da add da.. ^^,

kurtjagung said...

Sme2 kwn^^ cekalkn ati.. Kehilangan bkn tuk diratapi tp diingati sja..

siti zulaikha said...

@kurtjagung yup.. betol tu.. ^^,

tuan nazs said...

cinta buat masa skrg tidak perlu bagi anda semua saudari,tuan ingin bicara tentang cinta,cinta illahi kekal abadi,cinta pada rasul harus hakiki,cinta ibubapa harus seikhlas hati,cinta keluarga amat beerti,cinta yang murni adalah seikhlas hati dengan berpaksi tuhan yang kekal abadi..

siti zulaikha said...

@tuan nazs terima kasih awak.. that treu.. that why sAYE ta kesah... hehe.. ^^,